Директор КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
«ВИСОЧАНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
(ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ
ВИСОЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»
______________ О. ГРИЦЕНКО
______________2023
ВІКОВІ ГРУПИ | ПОНЕДІЛОК | ВІВТОРОК | СЕРЕДА | ЧЕТВЕР | П’ЯТНИЦЯ | |
Перша молодша група «Дзвіночок» | Кількість групових занять на тиждень в перших молодших групах: 10 | 1. Художньо-продуктивна діяльність (музичне) 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) | 1. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 2.Ознайомлення з природним довкіллям 3. Ознайомлення з соціумом | 1. Сенсорний розвиток 2. Здоров’я та фізичний розвиток 3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування | 1. Художньо-продуктивна діяльність (музичне) 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 3. Сенсорний розвиток | 1. Здоров’я та фізичний розвиток 2.Художньо-продуктивна діяльність І-ІІІ – аплікація ІІ- ІV - ліплення |
ВІКОВІ ГРУПИ | ПОНЕДІЛОК | ВІВТОРОК | СЕРЕДА | ЧЕТВЕР | П’ЯТНИЦЯ | |
Другі молодші групи «Калинка», «Веселка», «Усмішка» | Кількість групових занять на тиждень в других молодших групах: 11 | 1. Здоров’я та фізичний розвиток 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування | 1.Ознайомлення з природним довкіллям 2. Художньо-продуктивна діяльність (музичне) 3. Ознайомлення з соціумом | 1.Ознайомлення з соціумом 2. Здоров’я та фізичний розвиток 3. Логіко-математичний розвиток | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Художньо-продуктивна діяльність І-ІІІ – аплікація ІІ- ІV - ліплення 3. Здоров’я та фізичний розвиток | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Художня література) 2. Художньо-продуктивна діяльність (музичне) |
ВІКОВІ ГРУПИ | ПОНЕДІЛОК | ВІВТОРОК | СЕРЕДА | ЧЕТВЕР | П’ЯТНИЦЯ | |
Середні групи «Метелик», «Ласунчики», «Зірочка» | Кількість групових занять на тиждень в середніх групах 11 | 1. Здоров’я та фізичний розвиток 2. Ознайомлення з природним довкіллям 3. Художньо-продуктивна діяльність (Художня література) | 1. Логіко-математичний розвиток 2. Художньо-продуктивна діяльність (музичне) 3. Ознайомлення з соціумом | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2. Художньо-продуктивна діяльність (музичне) 2.Ознайомлення з соціумом | 1. Художньо-продуктивна діяльність І-ІІІ – аплікація ІІ- ІV - ліплення 2. Здоров’я та фізичний розвиток |
ВІКОВІ ГРУПИ | ПОНЕДІЛОК | ВІВТОРОК | СЕРЕДА | ЧЕТВЕР | П’ЯТНИЦЯ | |
Старші групи «Сонечко», «Ромашка», «Бджілка», «Капітошка» | Кількість групових занять на тиждень в старшій групі 15 | 1. Здоров’я та фізичний розвиток 2.Ознайомлення з соціумом 3. Художньо- продуктивна діяльність (Художня література | 1. Логіко-математичний розвиток 2. Художньо-продуктивна діяльність (музичне) 3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування(підготовка руки до письма) | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування(грамота) 2.Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 3. Ознайомлення з соціумом 4. Логіко-математичний розвиток (робота в зошитах) | 1.Ознайомлення з природним довкіллям 2.Художньо-продуктивна діяльність (музичне) 3.Ознайомлення з соціумом 4. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування | 1. Художньо-продуктивна діяльність І-ІІІ – аплікація ІІ- ІV - ліплення 2. Здоров’я та фізичний розвиток 3.Ознайомлення з соціумом |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.