Увага
Використовуйте дидактичні ігри з чіткими правилами.
Долучайте дитину до виконання завдань за попередньо розробленим планом дій: створення будинків із конструктора, малюнки, орнаменти, аплікації, інші вироби, форми яких Ви окреслюєте словесно або за допомогою схеми.
Навчайте дитину переказувати розповіді, казки за схематичним планом, складеним Вами.
Пропонуйте дитині повторювати слова, цифри, речення, сказані Вами; незавершені фрази, які потрібно завершити; запитання, на які необхідно відповісти.
Навчайте дитину порівнювати, аналізувати зразок і результат своєї роботи або роботи інших, знаходити і виправляти помилки.
Частіше пропонуйте дитині, особливо з низьким показником розвитку уваги, вправи: у газеті, старій книзі на одній зі сторінок закреслювати всі літери «а», намагаючись не пропускати їх. Завдання поступово можна ускладнити, попросивши дитину закреслити всі літери «а», обвести в кружечок усі літери «к», підкреслити всі літери «о».
Пам’ять
Поєднуйте словесне пояснення під час ознайомлення дитини з новим матеріалом і повторення вивченого з наочністю або із зображенням тих предметів чи явищ, про які йдеться, використовуйте малюнки, таблиці, схеми.
Розвивайте у дитини— для поліпшення процесу запам’ятовування — уміння аналізувати, виділяти в предметах зв’язки, ознаки, порівнювати предмети та явища між собою, знаходити в них спільне й відмінне; здійснювати узагальнення, поєднувати різні предмети за якимись загальними ознаками; класифікувати предмети та явища на основі узагальнення.
Мислення
Включайте в заняття завдання на порівняння декількох предметів або явищ, класифікацію, узагальнення різних предметів за загальними ознаками, знаходження «зайвого слова» або зображення, не пов’язаного загальною ознакою з іншими, складання цілого з частин.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.