У 2017/2018 навчальному році приймала участь в роботі районного методичного об’єднання вчителів-логопедів Харківського району. Брала участь у Всеукраїнському конкурсі «Освітній Оскар 2017» з досвідом роботи за темою «Біоенергопластика як метод ефективної корекції звуковимови у дітей дошкільного віку». Стала лауреатом цього конкурсу в номінації «Дефектолог».

Протягом навчального року підвищувала свій професійний та кваліфікаційний рівень. За результатами атестації було присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії».

Вчитель-логопед Міллер Н.М. протягом 2018/2019 навчального року брала участь у відкритих заняттях, семінарах для вчителів-логопедів. Обстежила мовлення дітей, які відвідують загальноосвітні групи ДНЗ з метою встановлення наступності щодо мовленєвого розвитку дошкільнят. Проводила індивідуальні заняття з дітьми з метою показу прийомів корекційної роботи. Провела групові консультації та консультації для батьків.

/Files/images/Фото586.jpg

/Files/images/Фото586(2).jpg

/Files/images/Фото586(4).jpg

/Files/images/Фото586(3).jpg

27 березня 2019 року вчитель-логопед Міллер Н.М. виступила на методичному об'єднанні працівників Харківського району на тему: "Нетрадиційні методи роботи вчителя-логопеда з дітьми, які мають вади мовлення".

/Files/images/Фото586 (1).jpg

У 2020/2021 навчальному році брала участь в роботідитячого садка. Теоретичний семінар за темою: «Формування комунікативної та логіко-математичної компетентностей старших дошкільників засобами інноваційних технологій (використання методик Н.В.Гавриш та Дж. Кюізенера). Виступила з доповіддю «Мовленнєва компетентність як одна з ключових базисних характеристик особистості. Інноваційна технологія Н.В.Гавриш «Художнє слово і дитяче мовлення».

Протягом навчального року брала участь в роботі творчої групи ЗДО, яка працювала над темою: «Використання творів сучасних українських художників в освітньо-виховному процесі».

Брала участь у майстер-класі для вчителів-логопедів закладів освіти Харківського району на базі КЗХРР «ІРЦ №1». Тема майстер-класу: «Інтеграційний принцип організації освітнього процесу в інклюзивних класах(групах), як запорука підвищення результативності корекційно-відновлювальної роботи та повноцінної соціалізації особистості».

У 2020/2021 навчальному році підвищувала свій професійний рівень. У 2021 році проходила онлайн навчання у фаховій школі при центрі здоров’я та розвитку «Коло сім’ї» за темами:

- «Сучасні стандарти інклюзивного супроводу дітей з особливими освітніми потребами»;

- «Інклюзивне навчання: міжнародний досвід впровадження в освітньому просторі»;

- «АВА-терапія: модель застосування поведінкового керівництва у роботі з дітьми з розладами розвитку».

Брала участь у вебінарі на тему: «Сучасні освітні програми розвитку соціально-емоційної компетентності учнів»

/Files/images/Фото889(7).jpg /Files/images/Фото889(8).jpg /Files/images/Фото889(9).jpg

Кiлькiсть переглядiв: 638

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.